Automotive branche

Digital Signage en de automotive sector

Tegenwoordig zijn auto’s volledig uitgerust met technologie was twintig jaar geleden nog niet voor mogelijk gehouden werd. Dankzij digital signage geldt dit tegenwoordig ook voor showrooms. Digital signage kan klanten laten verbazen en verrassen. Daarnaast kan het helpen bij het verkopen van de auto’s.

Vele mogelijkheden met digital signage

De oplossingen van Signage Solutions kunnen entertainment bieden, informeren, wachttijd veraangenamen, verkopen, promoten en zoveel meer. Moderniseer de showroom, kies voor de mogelijkheid om mobiele toepassingen te integreren of zorg voor interactie door middel van een touchscreen, toon verkooptargets en statistieken aan het management of medewerkers, centraliseer corporate communicatie en verzend vanuit een centraal punt (bijvoorbeeld een hoofdkantoor) een bericht naar meerdere dealers. Neem contact met ons op, we laten u graag alle mogelijk zien.

 

Wat zijn de voordelen?

  •   Door statische verkoopposters te vervangen door digital signage kunnen meerdere berichten getoond worden met video en beweging
  •   Toon alles wat optioneel te koop is aan klanten, plus alle details, specificaties en pakketten
  •   Potentiële kopers krijgen een digitale rondleiding door de showroom
  •   Verlaag de drukwerkkosten,kosten voor verspreiding en advertentiemateriaal wat in de showroom hangt
  •   Promoot het verkopen van extra’s zoals onderhoudsplannen, financieringen of verzekeringen

Retail branche

Digital Signage en de Retail sector

Uit onderzoek blijkt dat 81% van een winkelend publiek heeft aangegeven bereid te zijn om meer te betalen bij een winkel wanneer zij een betere winkelervaring hiervoor terug krijgen. Digital signage geeft retailers die oog hebben voor de ontwikkelingen in de toekomst, de mogelijkheid hun reclame uitingen perfect af te stemmen. Zo draagt het bij aan de beste customer journey.

Vele mogelijkheden met digital signage

Een digitaal menubord of scherm boven een kassapunt geeft de mogelijkheid om een bepaald product te benadrukken en zo de verkoop te stimuleren. Het maakt dan eigenlijk niet meer uit om wat voor soort retailer het gaat. Van een drogist en lunchroom tot een herenmodezaak, het is toepasbaar in elke winkel. Juist op de plaats waar klanten langslopen, struinen langs rekken en waar zij moeten wachten zijn zij te bereiken.

 

Wat zijn de voordelen?

  • Etalages komen tot leven en trekken de aandacht van elke voorbijganger
  • Verleid voorbijgangers om de winkel binnen te komen door een aanbieding te tonen
  • Geen A4-tjes meer op het raam geplakt; alle boodschappen die een winkelier wil zenden kan op een professionele manier op het scherm
  • Verlaag de drukwerkkosten, digital signage is een prachtige dynamische aanvulling op posters of andere winkel aankleding
  • Maak reclame voor de zaak; ook buiten openingstijden is er interactie met voorbijgangers
  • Een scherm kan de klant op een dynamische manier over de streep trekken en twijfels wegnemen

Finance branche

Digital Signage voor de financiële wereld

Banken kunnen de oplossingen van IP Digital gebruiken als een efficiënte en effectieve oplossing. Hiermee kunnen niet alleen klanten geïnformeerd worden over diensten en promoties binnen de branche, maar het fungeert ook als een vorm van entertainment en zorgt voor het veraangenamen van de wachttijd. Ook draagt het bij aan de consistentie in het verspreiden van de corporate communicatie.

Altijd up to date

De mogelijkheid van het tonen van up-to-date en relevante informatie op strategische geplande momenten is een van de belangrijkste voordelen van narrowcasting bij banken. IP Digital biedt de perfecte oplossing om te installeren in wachtruimtes, achter de balie en bij de pinautomaten. De software van IP Digital kan voor banken en financiële instellingen dynamische displays optimaliseren. Neem contact met op met een van onze experts voor meer informatie en voor ideeën hoe digital signage voor uw organisatie is toe te passen.

 

Wat zijn de voordelen?

  •   Vergroot klantwerving en klantbehoud door het vergroten van product awareness
  •   Maak visueel contact met klanten door middel van opvallende, dynamische boodschappen
  •   Gerichte boodschappen zenden naar meerdere branches om time-to-market acties te verbeteren bij promotionele campagnes
  •   Faciliteer cross- en upselling van producten
  •   Verminder het negatieve gevoel bij wachttijd en promoot uw merk, producten en diensten
  •   Digital signage maakt real-time updaten van advertenties, tariefwijzigingen en berichten mogelijk
  •   Draagt bij aan de consistentie van berichten door gecentraliseerd te verzenden

Horeca branche

Gerichte acties met digital signage

Digital signage in restaurants en fastfoodzaken biedt ondernemers alle mogelijkheden om upselling en crosselling te vergroten. Met gerichte acties kan het consumentengedrag meetbaar worden beïnvloed. Vaak bevinden (fastfood)restaurants zich op diverse plaatsen: in (winkel)centra, attractieparken, bij benzinestations en stations. Allemaal locaties waar een groot aantal voorbijgangers zich dagelijks langs begeeft.

Interactief informatief

Voor een (fastfood)restaurant of café is digital signage een ideale manier om gericht boodschappen over te brengen aan gasten. Vanwege de verschillende locaties waar de restaurants gevestigd zijn, is het ideaal om specifieke aanbiedingen te tonen voor winkelend publiek, uitgaanspubliek, treinreizigers of voor families die in een attractiepark zijn.

 

7% Verkoop stijging

  •   Uit onderzoek is gebleken dat bij gerichte reclame frisdrankverkopen met zo’n 7% stegen. Ook de frequentie waarmee een boodschap voorbijkomt is een belangrijk aspect.

Digitale menuborden branche

Verbeter uw productpresentatie

Panels van IP Digital met daarop digitale menukaarten helpen klanten sneller een keuze te maken en zorgen voor een betere productpresentatie. Wijzigingen in de menukaart doorvoeren, of bijvoorbeeld in het assortiment, in de prijzen of voor acties zijn kinderspel. Het vergroot ook de flexibiliteit van het restaurant.

 

Wat zijn de voordelen?

  •   Door op het juiste moment gerichte acties te tonen kunnen restaurants hun omzet verhogen. De juiste boodschap kan klanten overhalen om een actieproduct toe te voegen aan hun bestelling.
  •   Omzetverhoging is ook te realiseren door diverse cross- en upsellingacties. Restaurants kunnen op de panels geautomatiseerd de menukaarten en prijzen per moment van de dag aanpassen. Bijvoorbeeld ontbijtacties, lunchaanbiedingen of korting in de avond op dagverse producten.
  •   Met de software van IP Digital is het heel eenvoudig om acties op te zetten en updates te plaatsen dankzij de eenvoudig te hanteren sjablonen. Met de software kunnen zowel op locatie of vanuit een centrale plaats alle devices en panels bestuurd worden.
  •   Kosten voor personeel kunnen verlaagd worden dankzij het inzetten van interactieve zuilen en digitale menukaarten.
  •   De wachttijd voor de klanten neemt af doordat bestellingen geautomatiseerd en daarmee versneld kunnen worden.
  •   Met digitale menuborden is informatie altijd actueel en kunnen kosten voor print- en drukwerk verlaagd worden.
  •   De klantbeleving wordt verbeterd en de impact van de informatie verhoogd door de boodschap op het panel interactief en dynamisch te maken.
  •   De oplossingen van IP Digital kunnen niet alleen de klanten dienen. De panels zijn breed inzetbaar en kunnen bijvoorbeeld ook gebruikt worden voor het trainen van personeel.

Entertainmentindustrie

Verander de interactie met bezoekers!

In de gehele entertainmentindustrie zorgt digital signage voor het veranderen van de interactie met klanten. Het voegt iets extra’s toe aan de ervaring en draagt bij aan het verhogen van de marges voor beheerders en exploitanten. Attractieparken, museums, bioscopen en andere entertainment bedrijven. Digital signage biedt volop mogelijkheden!

 

Wat zijn de voordelen?

  •   Bewegwijzering verbeteren door interactieve en doorzoekbare plattegronden
  •   Wachttijd bij ticketbalies en rijen voor attracties veraangenamen
  •   Gebruikt worden voor ticketverkoop en waarschuwingen tonen bij calamiteiten
  •   Omzet verhogen door advertentieverkoop
  •   De uitverkoop promoten van souvenirwinkels en aanbiedingen bij restaurants
  •   Het terugkeren van bezoekers aanmoedigen door speciale aanbiedingen te tonen of om bezoekers aan te sporen door bijvoorbeeld filmtrailers in de bioscooplobby te tonen

Hotels & Casino’s 

Verbeter de ervaring voor gasten

Digital signage kan communiceren met meerdere databronnen om de ervaring van de gasten in hotels en casino’s te verbeteren, terwijl het de core business voor het bedrijf versterkt. Een display netwerk in een hotel of casino biedt veel mogelijkheden.

Verbeter bewegwijzering en communicatie

De software oplossingen van IP Digital verbeteren de bewegwijzering in casino’s en hotels, kunnen restaurant menu’s tonen, prijzengeld en loyaliteitsprogramma’s, zorgen voor signage in de lobby, agenda’s tonen van conferenties en vergaderingen, het hotelkanaal in de kamer van de hotelgasten verzorgen en nog veel meer. Neem contact met ons op voor alle mogelijkheden.

 

Wat zijn de voordelen?

  •   Interactief gasten rondleiden door vergaderzalen, restaurants, speelautomaten, het zwembad en andere voorzieningen
  •   Geef toeristisch advies, informatie over tickets voor shows en dinerreserveringen
  •   Toon aanwezigen van een conferentie zien wat voor evenementen er zijn in de accommodatie of in de buurt
  •   Creëer enthousiasme voor een casinobezoek door de hoogte van jackpots op het scherm te publiceren en door tutorials van spellen te tonen
  •   Promoot specials en aanbiedingen in plaatselijke restaurants, winkels en theaters

Interne communicatie

Bent u er klaar voor om u te onderscheiden en op een dynamische wijze informatie over te brengen aan uw medewerkers?

Om het beste uit uw mensen te halen is effectief communiceren binnen een bedrijf van essentieel belang, maar om uw medewerkers te bereiken verspreid over verschillende locaties is vaak een uitdaging. Ook kan het zijn dat zij niet in de buurt van computer of telefoon zijn en u toch belangrijke mededelingen voor hen hebt.

 

Wat zijn de voordelen?

  •   Visueel aantrekkelijke boodschappen verzenden op een originele manier
  •   De betrokkenheid bij bedrijfsinitiatieven, het enthousiasme en de arbeidsethos van uw medewerkers vergroten
  •   Panels installeren op plaatsen waar de medewerkers ze goed kunnen zien; bij de lift, in de lobby, gangen of in de werkplaats of fabriek
  •   Het aantal ongelukken op de werkplek verlagen en goed voorbereid zijn bij het zenden van berichten bij calamiteiten
  •   Berichten delen die de huisstijl meer onder de aandacht brengen en het introduceren van nieuwe producten of processen
  •   Eenvoudig berichten automatisch programmeren zodat content per locatie, per dagdeel of tijdstip veranderd
  •   Op ieder panel op maat gemaakte content toegespitst op het publiek dat het ziet
  •   Het toewijzen van rechten zodat displays kunnen worden gecontroleerd en bijgewerkt vanuit kantoor aan huis, vanaf één afdeling of meerdere locaties
  •   De productiviteit of targets van medewerkers of afdelingen real time op het scherm tonen
  •   Zorgen voor een bewegwijzering, virtuele plattegronden of kaarten en andere soort navigatiemiddelen
  •   Eenvoudig vergaderzalen en conferentieruimten managen

Onderwijs branche

Trek de aandacht van elke student

In de educatieve sector is het juist informatie waar het om draait. Digital signage is daarbij onderscheidend en trekt gemakkelijk de aandacht van studenten. Daarnaast geeft het de mogelijkheid om toegang te geven tot vrijwel elke gegevensbron om relevante informatie te leveren. Van berichten uit de kantine met aanbiedingen voor lunchmenu’s tot aan specifieke campus informatie over het uitvallen van colleges bijvoorbeeld.

IP Digital voor het onderwijs

Universiteiten en scholen kunnen de software van IP Digital gebruiken voor bewegwijzering, planning en algemene communicatie of als menubord in de diverse cafetaria of koffiecorners. Het kan zorgen voor veiligheid en beveiliging, gebruikt worden in bibliotheken en sportscholen maar ook om de betrokkenheid op de onderwijsinstelling te vergroten. Neem contact met ons op om te bespreken wat de beste manier van toepassen is voor uw onderwijsinstelling.

 

Wat zijn de voordelen?

  •   Nieuwsberichten tonen over en details delen van de evenementen op de campus
  •   Direct urgente boodschappen overbrengen
  •   Belangrijke deadlines tonen
  •   Studenten en bezoekers helpen met navigeren door de campus
  •   Kan zorgen als registratiemiddel voor bijvoorbeeld studentenverenigingen
  •   Informatie geven tijdens open dagen

Effectieve outdoorreclame

Digital out of home voor effectieve campagnes

De effectiviteit van outdoorreclame wordt al jaren erkend, maar met behulp van outdoor displays wordt het een heel nieuw op zichzelf staand medium. Directe updates, bewegende berichten en in het oog springende visuals met beweging, het kan allemaal standaard getoond worden met digitale outdoor signage.

IP Digital leverancier van SunBriteTV

Speciaal voor het bieden van duurzame outdoor oplossingen heeft IP Digital gekozen om displays te leveren van het merk SunBriteTV. Deze televisies zijn speciaal gemaakt om te functioneren in elk type weer. Zon, regen, sneeuw, hagel dit display is tegen bestand.

 

Wat zijn de voordelen?

  •   Verlaag terugkomende printkosten, de verspreiding en het updaten van traditionele signage oplossingen als posters en banners
  •   Maak het om de paar seconden veranderen van berichten mogelijk, meerdere adverteerders in een slot per device mogelijk
  •   Varieer automatisch met de berichten per tijd van de dag of dag van de week of zelfs met de temperatuur
  •   Geef adverteerders de mogelijkheid om direct campagnes aan te passen (bijvoorbeeld een reclameboodschap om kijkers te trekken voor een bepaald televisieprogramma of een reclame om in te spelen op de eetlust vlak voor etenstijd)

Overheidsinstellingen

Communiceren op de juiste plaats en tijd!

Wanneer een overheidsinstelling iets moet communiceren, dan kunt u ervan uit gaan dat het belangrijk is – soms zelfs een kwestie van leven of dood. Digital signage kan bij een overheidsinstelling voor veel doeleinden ingezet worden.

Interactief informatief

Oplossingen van IP Digital voor overheidsinstellingen kunnen bijdragen aan interactieve bewegwijzering, het verbeteren van zelfservice balies, veraangenamen van wachttijd, zorgen voor meer beleving in wachtkamers, het verzenden berichten bij calamiteiten, reclames en andere advertenties.

 

Wat zijn de voordelen?

  •   Informatie over rampen delen, waarschuwingen met betrekking tot criminaliteit of veranderende wet- en regelgeving.
  •   Gebruikt worden bij wachtrijmanagement om de wachttijd te veraangenamen
  •   Bezoekers naar de juiste plaats sturen door het te gebruiken als bewegwijzering
  •   De dienstverlening voor doven en slechthorenden of bezoekers die een vreemde taal spreken verbeteren
  •   Inkomsten genereren door middel van reclame inkomsten
  •   Drukkosten voor signage verminderen
  •   De personele kosten reduceren van werkzaamheden die worden verricht voor het verspreiden van gedrukt materiaal die bijdraagt aan bewegwijzering

Digital Signage inzetten in de sport branche

Virtuele instructie

Digital signage is perfect om in te zetten in sportscholen. Vooral wanneer de sportschool in kwestie gebruik maakt van methoden zonder instructeurs, waarbij deelnemers les krijgen via een scherm, zijn de toepassingen van IP Digital ideaal. Door het plaatsen van een full HD videowall met kwaliteitsspeakers ervaren leden dezelfde dynamiek en actie als dat zij les zouden krijgen van een ‘echte’ instructeur.

Compleet overzicht

Via displays in de centrale ruimten, bijvoorbeeld bij binnenkomst, kunnen nieuwsitems of reclameboodschappen getoond worden, maar ook het lesrooster zodat de bezoekers kunnen zien wanneer de volgende les start en zij kunnen deelnemen. Met de software is dit eenvoudig in te stellen.

Het bespaart kosten

Energie- en kostenbesparing komt de sportschool ten goede dankzij de automatische power on/off functie. Hiermee kan er ingesteld worden hoe laat de panels aan moet gaan en wanneer zij moeten uitschakelen. Zo voorkomt de sportschool dat de panels operationeel zijn buiten openingstijd en staat het systeem nooit onnodig aan.

Wat zijn de voordelen?

  •   Een display kan een compleet overzicht geven van bijvoorbeeld het lesrooster. Leden weten precies op welke tijd en in welke ruimte zij moeten zijn voor een (groeps)les.
  •   Verwelkom nieuwe of jarige leden met een persoonlijke boodschap op het display.
  •   Communiceer met bezoekers en leden van uw sportschool door mededelingen, kortingsacties of nieuwsberichten te publiceren.
  •   Sportscholen besparen tijd en kosten met digital signage. Vooral op drukwerkkosten is een grote besparing te behalen.
  •   Door tijdsinstellingen kunnen displays automatisch in- en uitgeschakeld worden. Hierdoor staan de displays niet onnodig aan.
  •   Altijd en overal kunnen sporten onder begeleiding. Met digital signage is dit mogelijk. Een virtuele instructeur vertelt de deelnemers via het display wat te doen.

Vervoersbranche

Aankomst- en vertrektijden

Op treinstations en luchthavens worden al sinds jaar en dag de aankomst- en vertrektijden vertoond, maar met de hedendaagse digital signage is het integreren met bestaande aankomst/vertrek databases pas het begin van alle mogelijkheden.

Een oplossing bij elk soort transport

Met de software van IP Digital kan digital signage gebruikt worden voor het tonen van reisschema’s, advertenties, interactieve reclame en diverse andere toepassingen. Vliegvelden, treinen, cruiseschepen, busstations. De software van IP kan overal gebruikt worden. Neem contact met ons op om mee te leren over onze digital signage oplossingen voor vervoersbedrijven.

 

Wat zijn de voordelen?

  •   Passagiers efficiënt verplaatsen binnen terminals
  •   Informatie geven over de weersvoorspelling
  •   Reclame tonen van vervoersbedrijven
  •   De verkopen van producten van leveranciers in de terminals verhogen
  •   Passagiers de mogelijkheid bieden om kaartjes te kopen
  •   Bezoekers begeleiden richting de nabij gelegen hotels of andere locaties

Winkelcentrum branche

Bereik een groot publiek

Displays moeten in winkelcentra voor een zo groot mogelijk publiek te zien zijn en geplaatst op strategische punten binnen het winkelcentrum. Er kan hier veel gevarieerd worden met diverse panels en oplossingen om zo het beste bereik te hebben. Videowalls, zuilen en losse displays alle toepassingen zijn mogelijk. Kleinere panels passen bijvoorbeeld perfect in de liften. Videopanels zijn daarom geplaatst bij drukke punten, zodat voorbijgangers tijdens het passeren het panel alsnog zien.

Interactief informatief

Op de panels kunnen interactieve marketingboodschappen getoond worden, maar ook informatie over openingstijden van het winkelcentrum, events die er plaatsvinden en reclames van winkels die er gevestigd zijn. Met een 3G module kan de software op de panels vanaf elke willekeurige locatie bestuurd worden.

 

Wat zijn de voordelen?

  •   Door statische verkoopposters te vervangen door digital signage kunnen meerdere berichten getoond worden met video en beweging
  •   Verlaag de drukwerkkosten,kosten voor verspreiding en advertentiemateriaal

Zorgsector

Gezondheidszorg & digital signage

Zorgorganisaties zijn vandaag de dag ook vooral bezig met het promoten van wellness en een gezonde levensstijl. Niet alleen het beter maken van zieke mensen, maar ook staan zij voor financiële uitdagingen vanwege veranderingen wat betreft wet- en regelgeving. Digital signage kan patiënten en zorgorganisaties op vele manieren helpen.

Voor ieder soort zorg een oplossing

IP Digital heeft een software oplossing voor zorgorganisaties, ziekenhuizen en andere medische instellingen. Ontwerp en publiceer content gericht op uw marketing en merkversteviging, bewegwijzering en routes, beveiliging en veiligheid of voor in de lobby of wachtkamer. Neem contact met ons op via nummer 0347 328080 of via info@ipdigital.nl. Wij kunnen u adviseren hoe u gestelde doelen voor digitale communicatie kunt behalen en een passende oplossing kunt bieden aan elke klant.

 

Wat zijn de voordelen?

  •   Door statische verkoopposters te vervangen door digital signage kunnen meerdere berichten getoond worden met video en beweging
  •   Verlaag de drukwerkkosten,kosten voor verspreiding en advertentiemateriaal
  •   Gebruikt worden bij wachtrijmanagement om de wachttijd te veraangenamen

Cosmetica branche

Digital Signage en de Cosmetica sector

De oplossingen van IP Digital inzetten in de cosmetica sector, zorgt direct voor een extravagante uitstraling. Een scherm met dynamische campagne geeft een merk de mogelijkheid haar producten aan het juiste publiek, op de juiste tijd te presenteren.

Vele mogelijkheden met digital signage

Cosmetica merken zijn – veelal – een belangrijk onderdeel van warenhuizen.Onderscheiden van de concurrentie is daarbij erg belangrijk. Op een scherm komen kleuren van cosmetica goed tot zijn recht en commercials geven klanten de mogelijkheid een beeld te krijgen van welke items er te koop zijn bij deze shop in shop.

Wat zijn de voordelen?

  •   Door statische verkoopposters te vervangen door digital signage kunnen meerdere berichten getoond worden met video en beweging
  •   Toon alles wat optioneel te koop is aan klanten, plus alle details, specificaties en pakketten
  •   Potentiële kopers krijgen een digitale rondleiding door de showroom
  •   Verlaag de drukwerkkosten,kosten voor verspreiding en advertentiemateriaal wat in de showroom hangt
  •   Promoot het verkopen van extra’s zoals onderhoudsplannen, financieringen of verzekeringen

Supermarkten/FMCG branche

Interactieve winkelervaring

In supermarkten kan digital signage zorgen voor een interactieve winkelervaring voor de klanten en het koopgedrag positief beïnvloeden en zo zorgen voor meer omzet. Diverse maten panels kunnen strategisch geplaatst worden in de schappen en bij binnenkomst.

Meer met touchscreens

Zuilen met een touchscreen kunnen gebruikt worden door klanten om te bladeren door de wekelijkse aanbiedingen of routing door de winkel. Hierop kunnen ook de commercials vertoond worden van de supermarkt. Met het plaatsen van een zuil bij de entree van de supermarkt worden klanten welkom geheten.

 

Wat zijn de voordelen?

  •   Door statische verkoopposters te vervangen door digital signage kunnen meerdere berichten getoond worden met video en beweging
  •   Verlaag de drukwerkkosten,kosten voor verspreiding en advertentiemateriaal wat in de showroom hangt
  •   Digital signage heeft meer bereik dan traditionele signage
  •   Door statische verkoopposters te vervangen door digital signage kunnen meerdere berichten getoond worden met video en beweging
  •   De klantbeleving wordt verbeterd en de impact van de informatie verhoogd door de boodschap op het panel interactief en dynamisch te maken.
  •   Omzet verhogen door advertentieverkoop
Klanten spenderen

29,8%

meer per aankoop door Digital Signage

Digital Signage wordt

400%

vaker bekeken dan traditionele pos materialen

Stijging van

47%

van de naamsbekendheid door Digital Signage

Een toename van

46%

in klanttevredenheid door Digital Signage

20%

Stijging van ongeplande (impuls) aankoop met 20%

Onderzoek toont aan dat bijna 1 op de 5 mensen, die een advertentie via digital signage zagen, een ongeplande (impuls) aankoop hebben gedaan. Het is dus niet alleen een geweldige manier om naamsbekendheid te vergroten en verbeteren, maar ook een geweldige manier om verkoop te stimuleren. Het verbeteren van de interactie en communicatie met klanten heeft altijd een positief resultaat!

In welke sector een bedrijf actief is, maakt niet uit. Met het maken van aantrekkelijke boodschappen via digital signage is een manier waarmee de totale marketingstrategie wordt verbeterd. Nu online verkopen en het bezoeken van webshops toeneemt, hebben winkels iets nodig waardoor hun klanten blijven terugkomen. Door het inzetten van nieuwe technologie wordt de klantbeleving verbeterd en houdt het de fysieke winkel in leven. Met digital signage kunnen klanten bijvoorbeeld worden aangemoedigd om te twitteren over wat ze hebben gekocht of wat ze denken van een nieuwe collectie. Interactie is het woord!

Content management wordt door sommigen gezien als een lastige taak. Gelukkig is er tegenwoordig een simpele en meer kosten efficiënte software op de markt, waarbij geen ICT’er meer nodig is. Als je denkt dat het aanbieden van digital signage een stap in de goede richting is voor je bedrijf en je klanten, dan vertellen wij graag hoe je dealer wordt! Bel ons op telefoonnummer 0347 32 80 80. Natuurlijk kunt je op onze website de brochure downloaden voor meer informatie over dealer worden.

Meer informatie?

Wij helpen je graag